NEW IN; DRIE KEER ZWARTE SCHOENEN WAAR JE BLIJ VAN WORDT

15 August 2015


 photo SACHA-ENKELLAARZEN-02_zpswa24zzvc.jpg

Zoals de titel ook luidt; drie keer zwarte schoenen waar je blij van wordt. Want zeg nou zelf? Wie wordt er niet blij van zwarte schoenen? Zeker meer dan 3/4 van mijn schoenen zijn zwart. Twee witte en één rode. De rest zijn allemaal zwart. Natuurlijk vond ik het niet erg om daar nog meer zwarte schoenen bij te doen.
 De eerste schoenen zijn enkellaarzen die ik mocht uitkiezen van Sacha. In mijn kledingkast heb ik twee soorten schoenen: enkellaarzen en sneakers. Weinig andere schoenen heb ik er tussen staan. Enkellaarzen kunnen bij elke gelegenheid en sneakers zijn gewoon fijn om te dragen. De andere twee heb ik ook bij Sacha besteld. Ik wilde graag chunky chelsea boots en deze vond ik daar ook. Ik heb ze al gelopen en ze lopen erg lekker! Ze zijn niet te hoog en ook weer niet te laag. Ideaal als je geen sneakers wil dragen, maar toch net wat fijner wil lopen dan hogere schoenen.

Als laatst wilde ik graag nieuwe veterschoenen hebben. Mijn laatste veterschoenen kocht ik echt jaren geleden en ik kon wel nieuwe gebruiken. Ik ga er ook van die kwastjes op doen zodat ze net wat vetter worden. Voorlopig heb ik genoeg schoenen. Er komen geen nieuwe meer bij haha. Reden meer om mijn andere te verkopen die ik niet of te weinig draag. Dat wordt even mijn zolder door spitten...

Liefs,
Hazal


Enkellaarsjes & Veterschoenen: Sacha

 photo SACHA-ENKELLAARZEN-04_zpszeu5cqqr.jpg  photo SACHA-ENKELLAARZEN-03_zpsqzg38vsi.jpg

12 comments:

  1. Ik heb nauwelijks zwarte schoenen eigenlijk, terwijl ze zo handig zijn! Mooie schoenen heb je! Liefs

    ReplyDelete
  2. Gorgeous shoes, they are all so pretty! <3

    I have a new outfit post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ReplyDelete
  3. Love it! Vind ze alle 3 super :) X

    ReplyDelete
  4. Ze zijn alle drie super leuk!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Ik vind vooral de hakken gaaf! Zoiets wil ik ook nog graag :)

    ReplyDelete
  6. Het is alsof ik een artikel van mezelf lees; mijn schoenencollectie bestaat ook voor zeker 90% uit zwarte schoenen en dan ook voornamelijk enkellaarsjes en sneakers haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is heel herkenbaar voor vrouwen. Ik denk dat de meeste vrouwen daar ook dol op zijn :).
      Al hoewel ik nu een beetje wit heb toegevoegd aan mijn collectie!

      Liefs

      Delete
  7. Lovely Boots! I like black

    XOXO Alanis

    ReplyDelete
  8. Bijna al mijn schoenen zijn ook zwart, het is zo makkelijk te combineren + ik ben gewoon dol op zwarte items! Die chunky chelsea boots zijn echt gaaf! Ik heb zelf ook een paar en ik ben nog steeds dol op ze!

    ReplyDelete
  9. You can never have too many black shoes! Mijn vriend gaat steeds gekker kijken wanneer ik weer met een paar thuis kom!

    Het tweede paar heb ik gisteren ook weer opnieuw gekocht, voor de 2e keer! Ik had ze al maar omdat ik ze zo vaak droeg (en niet zo goed behandelde met lotion, oeps) zagen ze er niet meer mooi uit. Mijn all time favorites, dus maar weer opnieuw, haha! xx Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goed idee! Ik moet ze ook goed insmeren met lotion. Wat voor één gebruik je? Anders moet ik nieuwe gaan halen haha.

      Xx

      Delete
  10. Ik vind de 1e vooral heel leuk! Ik heb ook heel veel zwarte schoenen :)

    xo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters