TIPS: ZO BLIJF JE FESTIVAL PROOF

7 August 2015


 photo FESTIVAL-PROOF_zpsruymuq42.jpg

De zomer betekent voor mij één ding: lekker genieten. Of het nou betekent lekker naar het zwembad gaan, in het park liggen of naar een festival gaan; als je maar kan genieten. Ik ben deze week lekker twee keer naar zwembad geweest. Even lekker het water in en om lekker te zonnen. Dit weekend ga ik naar een festival en dat betekent ook weer genieten. Maar hoe zorg je ervoor dat je festival proof wordt? Ik laat je mijn grootste tips weten!


1. KAARTJE
Heel simpel, koop zo snel mogelijk een kaartje. De meeste kaarten heb ik gehaald voordat ik op vakantie ging. Zo kwam ik niet terug met het idee dat ik nog een kaartje moet kopen. Of het allerslechtste: uitverkocht. Ik heb één keer meegemaakt dat een festival was uitverkocht voordat ik een kaartje kon kopen. De kaarten werden bijna voor het dubbele verkocht... Dat laat ik niet meer gebeuren.

2. OUTFIT
Hoe simpel het ook is, als het weer verandert raak ik paniek. Wordt het blote benen of een lange broek? Zorg minimaal dat je een dag van te voren je outfit al klaar hebt liggen. Zo kan je de dag van je festival lekker te tijd ergens anders insteken dan voor je kast te staan en te bedenken wat je aan wilt doen. Houd hierbij de weer apps in de gaten!

3. ACCESSOIRES
Lipstick. Ik heb altijd lipstick op. Waarom? Lipstick is toch net wat een dame een vrouw maakt, vind ik. Het maakt je outfit altijd even af. Maar ook plaktattoos. Ik ben dol plaktattoos! Voorheen kocht ik ze bij de Action voor een euro. Nu heb ik wat velletjes van Montattoo en die vind ik enorm goed. Net wat meer mooie prints erop.

4. PORTABLE OPLADER
Hoe vaak komt het voor dat je de hele dag bezig bent met je telefoon en je ziet dat je op 12% zit? Juist, die aantal Snaps die je hebt geplaatst en die al te leuke Instagram foto's kosten ook veel van je batterijen. Net zoals je helderheid op 100% zetten of als je locatievoorziening aanstaat. Met een goede portable oplader hoef je geen zorgen te maken dat je telefoon uitstaat voordat het feestje eindigt.

5. KAUWGUM + Pijnstillers
Heel makkelijk: komt altijd goed! Vooral na het eten of het drinken van cola light. Ik ben een cola light girl ;-). Maar ook een Paracetamol komt goed uit. Valt het eten verkeerd? Dans je de hele dag op een lege maag en ga je snel wat eten om gauw je dansjes weer te doen? Dat loopt niet altijd goed uit... In mijn geval loop ik al een aantal maanden met knie klachten rond. Als ik het echt niet meer trek door de pijn, ben ik blij als er iets om de pijn te verlichten.

6. DEO
Al hoewel een normale deo wordt weggegooid tijdens een festival, smokkel ik er altijd een mini mee in mijn beha. Of in mijn shorts. heel verkeerd, maar ik kan soms de hele dag dansen en dan ben je ook aan het transpireren helaas. In dit geval: laat je door een man fouilleren. Vrouwen die proberen overal wat te 'zoeken' en mannen minder. 

7. GOED GLIMLACH EN GAAN
 Als laatst, een vrouw is altijd op haar mooist met een glimlach. Zo kan je festival goed beginnen! 


Morgen ga ik naar het festival Appelsap met een aantal vrienden. Lekker dansen en mijn tips gebruik ik natuurlijk zelf ook! Ga jij nog naar een festival?


Liefs,
Hazal

1 comment:

  1. Zelf ga ik al jaren naar festivals & dan gebruik ik ook altijd deze tips!
    Zo ben je inderdaad helemaal festival proof! Heel veel plezier op " Appelsap "
    Liefs Iep

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters