OUTFIT: VINTAGE COATS AND SHOES FRINGES

4 September 2015


 photo BLOGGERS-PINNEDBYK-LEVISNL01_zps6bwhupup.jpg

Eindelijk weer een outfit post! Sorry dat het zo lang heeft geduurd, ik heb iets te veel genoten van mijn vakantie. Ik had eerlijk gezegd ook geen motivatie om te bloggen en als ik zin had om outfit foto's te maken, ging het keihard regenen. Dat was dus ook niet makkelijk. Maar daar komt verandering in! Ik heb zin om te knallen :)
Over mijn outfit gesproken, dit is echt een typisch nazomer outfit voorbij. Een leuk shirt, een jeans en wat accessoires. Lekker simpel en typisch Hazal. In deze outfit draag ik mijn favoriete jas. Voor een paar euro's kocht ik tijdens Koningsdag deze vintage jas van Hugo Boss; kassa! Tot nu toe is het één van mijn beste aankopen geweest van dit jaar. Ik combineer het hierbij met mijn nieuwe instappers die ik heb opgeleukt met fransjes. Wat vind jij ervan?

Liefs,
Hazal

Coat: Hugo Boss (vintage) / Shirt: Levi's / Jeans: Zara / Shoes; Sacha / Hat: H&M / Fringes: Pinned by K  
 photo BLOGGERS-PINNEDBYK-LEVISNL05_zpsxyxz9lp8.jpg  photo BLOGGERS-PINNEDBYK-LEVISNL04_zpslni8mxud.jpg  photo BLOGGERS-PINNEDBYK-LEVISNL03_zps1fl4zh1t.jpg  photo BLOGGERS-PINNEDBYK-LEVISNL02_zpsempovgiz.jpg

6 comments:

  1. Welcome back Hazal :)! Vind je outfit echt heel leuk, je denim jacket is super en staat je ook heel goed!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit leuk dat denim jackje!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. That fringe.. LOVE from the bottom of my heart!

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    ReplyDelete
  4. Cute!!! In love with the denim jacket look.

    a small bit | bloglovin

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters